Συχνές Ερωτήσεις

Αγορές και πλοήγηση στη σελίδα

Πως μπορώ να βρώ ένα προϊόν;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημά έχουμε χωρίσει τα προϊόντα σε τρείς κατηγορίες (Ενδύματα, Βραδινά και Κλασικά) για να μπορείτε εύκολα να αναζητήσετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει. Οι κατηγορίες βρίσκονται επάνω στο κέντρο του μενού. Κάνοντας κλικ στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει, θα εμφανιστούν οι αντίστοιχες υποκατηγορίες. Αριστερά θα βρείτε τα φίλτρα αναζήτησης όπου μπορείτε να επιλέξετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει ανάλογα με την κατηγορία,την τιμή, το μέγεθος, το χρώμα και την σύνθεση του υφάσματος. Τέλος υπάρχει πάνω δεξιά σε όλες τις σελίδες πεδίο αναζήτησης που μπορείτε να κάνετε αναζήτηση.

Πως μπορώ να κάνω εγγραφή;

Επάνω αριστερά στην σελίδα υπάρχει το πλήκτρο Σύνδεση κάντε κλίκ. Έπειτα στη σελίδα που θα σας ανοίξει βρείτε στο κέντρο κάτω απο το κουμπί σύνδεση τον τίτλο Δεν έχετε λογαριασμό; Ανοίξτε έναν εδώ κάντε κλίκ. Όταν το πατήσετε θα εμφανιστεί η φόρμα εγγραφής και θα πρέπει να συμπληρώσετε με προσοχή τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν. Μόλις ολοκληρώσετε την συμπλήρωση των πεδίων, θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί Αποθήκευση. Είστε πλέον μέλος του ηλεκτρονικού καταστήματος www.ellishop.gr και μπορείτε να συνεχίσετε με τις αγορές που επιθυμείτε.

Πως θα κάνω αγορά;

Υπάρχουν 2 τρόποι για να ολοκληρώσετε τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Σαν επισκέπτης
Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και να γίνετε χρήστης όποτε εσείς επιθυμείτε.Σε αυτή την περίπτωση επιλέγετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Κάνοντας κλικ στο προϊόν, θα μπείτε στην καρτέλα του ώστε να δείτε τα χαρακτηριστικά του και δεξιά κάτω από την ποσότητα υπάρχει το πλήκτρο προσθήκη στο καλάθι. Κάνοντας κλικ προσθήκη στο καλάθι το προϊόν θα προστεθεί στο καλάθι αγορών σας. Αν επιλέξετε το πλήκτρο "Προχωρήστε το ταμείο" ,θα οδηγηθείτε στην επόμενη σελίδα που είναι η φόρμα εισαγωγής στοιχείων για την παραγγελία. Εκεί επιλέγετε αν θέλετε (Απόδειξη ή Τιμολόγιο) , τα στοιχεία τιμολόγησης εφόσον το τιμολόγιο είναι η επιλογή σας, τους τρόπους αποστολής που είναι (Αποστολή με courier) , την διεύθυνση αποστολής των προϊόντων και τον τρόπο πληρωμής που είναι (Αντικαταβολή, Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και Paypal). Μόλις συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία θα πρέπει να πατήσετε το πλήκτρο "Ολοκλήρωση Παραγγελίας". Μόλις ολοκληρώσετε την αγορά σας θα σας σταλεί αυτοματοποιημένο email με την παραγγελία που έχετε ολοκληρώσει.

Εγγεγραμμένος χρήστης
Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε είτε με το πλήκτρο Σύνδεση που υπάρχει πάνω αριστερά στη σελίδα να κάνετε σύνδεση και να συνεχίσετε τις αγορές σας, είτε όταν βρίσκεστε στην σελίδα Εισαγωγής Στοιχείων για την παραγγελία σας να επιλέξετε το πλήκτρο Σύνδεση και να συμπληρώσετε το email και το κωδικό πρόσβασης για να κάνετε σύνδεση. Αυτόματα θα γεμίσουν τα πεδία της φόρμας με τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας, για να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας. Το μόνο που απομένει είναι να μας δηλώσετε το τρόπο αποστολής και το τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε και να πιέσετε το πλήκτρο "Ολοκλήρωση Παραγγελίας". Μόλις ολοκληρώσετε την αγορά σας θα σας σταλεί αυτοματοποιημένο email με την παραγγελία που έχετε ολοκληρώσει.

Τι είναι το καλάθι αγορών;

Στο καλάθι αγορών συγκεντρώνονται όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει για να αγοράσετε. Επάνω δεξιά στην οθόνη υπάρχει το πλήκτρο (καλάθι) και γράφει πόσα προϊόντα έχουν προστεθεί μέχρι εκείνη την στιγμή. Αν επιθυμείτε να αλλάξετε τις ποσότητες σε κάποιο προϊόν που έχετε επιλέξει ή να το αφαιρέσετε εντελώς από το καλάθι σας, επιλέγετε το πλήκτρο (δείτε το καλάθι) και μπορείτε να επεξεργαστείτε τα προϊόντα που επιθυμείτε.

Τι είναι τα αγαπημένα ή αλλιώς Wish List;

Η διαφορά ανάμεσα στα αγαπημένα ή αλλιώς Wish List και το καλάθι αγορών, είναι ότι στα αγαπημένα συγκεντρώνετε τα προϊόντα που προγραμματίζετε να αγοράσετε μελλοντικά. Σε κάθε προϊόν κάτω απο το προσθήκη στο καλάθι υπάρχει και η επιλογή προσθήκη στα αγαπημένα και πατώντας αυτό το πλήκτρο θα προστεθεί στη λίστα με τις αγορές που ίσως κάνετε στο μέλλον. Πάνω αριστερά στη σελίδα υπάρχει η επιλογή αγαπημένα. Κάνοντας κλικ μεταφέρεστε σε αυτή την λίστα και αν επιθυμείτε να προχωρήσετε σε αγορά των συγκεκριμένων προϊόντων πατάτε το πλήκτρο προσθληκη στο καλάθι και μεταφέρετε στο καλάθι αγορών σας για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία πρέπει να έχετε κάνει Σύνδεση.

Πληρωμή, αποστολή και επιστροφή προϊόντων

Πώς μπορώ να πληρώσω;

Για την διευκόλυνση και εξυπηρέτησή σας δεχόμαστε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

Αντικαταβολή

Με το σύστημα της αντικαταβολής σας δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης με μετρητά κατά την παράδοση των προϊόντων της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η παράδοση πραγματοποιείται με συνεργαζόμενη εταιρεία courier και παρέχεται δωρεάν από την εταιρία μας για αποστολές εντός Ελλάδας.


Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Σε περίπτωση που επιλέξετε αυτό τον τρόπο πληρωμής, θα πρέπει να κάνετε κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό:

Τράπεζα Πειραιώς
Δικαιούχος: Ελισάβετ Φωτιάδου
Αριθμός Λογαρισμού: 6614-137960-613
ΙΒΑΝ: GR1801716140006614137960613

Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψετε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας (ίδιο με το ονοματεπώνυμο που έχετε δηλώσει στην φόρμα παραγγελίας) και τον κωδικό παραγγελίας. Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας στείλετε την απόδειξη κατάθεσης της Τράπεζας μέσω e-mail στο info@ellishop.gr ή επικοινωνήστε μαζί μας.

Η παραγγελία σας θα αποσταλεί άμεσα μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης.

* Με την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό δεν υπάρχει επιβάρυνση στο ποσό πληρωμής εφόσον αυτή γίνει μέσω της Τράπεζας Πειραιώς. Σε περίπτωση που γίνει η κατάθεση μέσω άλλης τράπεζας από την τράπεζα Πειραιώς, ο πελάτης χρεώνεται τυχών έξοδα διατραπεζικής συναλλαγής (τράπεζα καταθέτη + Τράπεζα Πειραιώς).


Πληρωμή με Paypal

Πληρώστε εύκολα και γρήγορα χρησιμοποιώντας την online υπηρεσία PayPal. Εξυπηρετεί MasterCard και Visa καθώς Προπληρωμένες και Χρεωστικές Κάρτες. Είναι μια από τις ασφαλέστερες μεθόδους πληρωμής παγκοσμίως. Κατά την διάρκεια της ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας δεν έχετε παρά να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής μέσω PayPal.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Τα μεταφορικά και τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες άνω των 40€ είναι δωρεάν για οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας. Για παραγγελίες κάτω των 40€ τα έξοδα μεταφοράς είναι στα 5€.

Πόσο κοστίζει η αντικαταβολή;

Με το σύστημα της αντικαταβολής σας δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης με μετρητά κατά την παράδοση των προϊόντων της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η παράδοση πραγματοποιείται με συνεργαζόμενη εταιρεία courier και παρέχεται δωρεάν από την εταιρεία μας για αποστολές εντός Ελλάδας.

Πότε θα μου παραδοθεί η παραγγελία μου;

Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται σε 1-4 εργάσιμες ημέρες.

Η παράδοση των παραγγελιών πραγματοποιείται 9:00 - 17:00 καθημερινά, Δευτέρα έως Παρασκευή και κατόπιν συννενόησης του πελάτη με την εταιρεία courier για τον καθορισμό της ώρας παράδοσης. 

Οι ανωτέρω χρόνοι ενδέχεται να διαφέρουν, στην περίπτωση που η περιοχή παράδοσης χαρακτηρίζεται ως “δυσπρόσιτη” από την εταιρεία courier.

Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 14:00 (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας επεξεργάζονται την επομένη. Παραγγελίες που καταχωρούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Στόχος μας είναι να μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι από τις αγορές σας στο καταστημά μας γυναικείων ενδυμάτων ellishop.gr. Σε περίπτωση που δεν μείνατε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών ΔΩΡΕΑΝ (απόδειξη ημερομηνίας παραλαβής αποτελεί η σφραγίδα του courier)  και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, την πίστωση στο λογαριασμό σας με σκοπό να την χρησιμοποιήσετε για επόμενη αγορά ή την επιστροφή της αξίας τους με την προϋπόθεση ότι αυτά τηρούν τους παρακάτω όρους:

1. τα προιόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη πλήρη, χωρίς φθορές, λεκέδες κ.λ.π.

2. η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες, τα καρτελάκια και να φέρει όλα τα απαραίτητα παραστατικά πώλησης

3. αλλαγές και επιστροφές δεν γίνονται στα βραδινά φορέματα

4. επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν θα γίνονται αποδεκτές και θα επιστρέφονται στον πελάτη


Προϊόντα Προσφοράς

Αλλαγές και επιστροφές γίνονται στην τιμή αγοράς του είδους και πραγματοποιείται μόνο μια φορά με έξοδα δικά μας.


Διαδικασία και οδηγίες επιστροφής προϊόντων

1. επικοινωνήστε μαζί μας στο 2461022657, είτε με email στο info@ellishop.gr, γράφοντας το ονοματεπώνυμό σας, τον κωδικό παραγγελίας, την αιτιολογία επιστροφής και αν επιθυμείτε αντικατάσταση, πίστωση στο λογαριασμό σας με σκοπό να την χρησιμοποιήσετε για επόμενη αγορά ή επιστροφή της αξίας του προϊόντος

2. θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς ή με email, δίνοντάς σας οδηγίες για το πώς θα μας στείλετε τα προϊόντα σας

3. παραδώστε το δέμα στη μεταφορική courier που θα σας υποδείξουμε. Η διεύθυνση επιστροφής που θα πρέπει να συμπληρώσετε είναι η ακόλουθη: 

Πρός: Έλλη Γυναικεία Ενδύματα 
Διεύθυνση: Μεγάλου Αλεξάνδρου 16 
Τ.Κ.: Κοζάνη 50131 
Τηλέφωνο: 2461022657

4. από τη στιγμή που θα παραλάβουμε τα προϊόντα σας θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για την αντικατάσταση του προϊόντος, την πίστωση στο λογαριασμό σας με σκοπό να την χρησιμοποιήσετε για επόμενη αγορά ή την επιστροφή της αξίας τους

Mπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς μπορείτε να κάνετε πίσω και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας τον κάδο για αφαίρεση προϊόντος.
Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο 2461022657 κατά τις ώρες εξυπηρέτησης πελατών. Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το 2461022657 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας και αφού εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα σας ενημερώσουμε άμεσα για τις επιλογές που έχετε.

Πληροφορίες για την επίλυση διαφορών κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών:

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να επιλύουν τις ηλεκτρονικές διαφορές τους κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών σε μία από τις πλατφόρμες της. Η πλατφόρμα (http://ec.europa.eu/consumers/odr) χρησιμεύει ως τόπος προσφυγής των καταναλωτών για εξωδικαστικό διακανονισμό διαφορών που προκύπτουν από ηλεκτρονικές αγορές και συμβάσεις παροχής υπηρεσιών.